Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Artikel: begin je stamboomonderzoek simpel


yolandalippens

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
yolandalippens

Een artikel hoe je je stamboomonderzoek in het begin simpel kan houden, en voorkomt dat je verdrinkt in moeilijke aktes en blijf hangen.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumleden Groep

Beste Yolanda,

 

Ik sluit me bij Bart's commentaar aan.

 

Toch ben ik blij als er bij de keuze voor een nieuw onderdeel van de site, door de maker gekozen is om dan een nieuw tabblad te openen.

Je kunt daardoor snel terug (om bijv. nog even te kijken) naar (een van) de vorige tab(s).

Je maakte het mij gemakkelijk om het programmeervoorbeeld te geven door een foutje op je pagina "Over Yolanda" (in rechterkader stond/staat code).

In plaats van <a href="http://www.yory.nl/stamboomonderzoek-de-basis/">Overzicht beginnersartikelen</a> moet je gebruiken: <a href="http://www.yory.nl/stamboomonderzoek-de-basis/"  TARGET="_blank">Overzicht beginnersartikelen</a> om de gekozen pagina op een nieuw tabblad te zetten.

Wellicht wordt dit bij WordPress op een andere manier geregeld.

 

Mvg

Archie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
yolandalippens

Beste Archie,

 

Dank voor je feedback. Voor links die naar een andere site gaan, heb ik dat wel zo ingesteld. Maar voor interne links op dezelfde site bewust niet.

Het probleem is namelijk, ook uit eigen ervaring, dat als alles opengaat in een apart tabblad, het zeer onoverzichtelijk wordt in je browser en je niet meer weet waar je bent.

Mijn site is gelukkig niet diep en artikelen zijn snel terug te vinden.

Ik heb als ICT-er vaak meegekeken met anderen en er was altijd een gevoel van chaos bij ze, juist omdat ze zoveel tabs open hadden staan.

Als mensen zelf wel alles op een eigen tabblad willen, dan kunnen ze dit zelf instelllen in hun browser.

 

Groetjes, Yolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...