Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Doop Aarlanderveen (Van der Lee)


Petra

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Beste Forummers...

Ik zoek de doop (NH) van Cornelis van der Lee, geb. Aarlanderveen ca. 1790 (zoon van Cornelis van der Lee en Lucretia Wilhelmina Everaars).

In Zoekakten kom ik niet verder dan het stuk dopen vanaf 1792. Ben de hele film langsgegaan (er staan ook begravingen in), systematisch opname-nummers aangeklikt... geen succes. Doe ik iets verkeerd?

Als het niet anders lukt, kan ik het ook via de huwelijkse bijlagen vinden (hij trouwt Rijnsburg 29 april 1815 en nog eens Boskoop 19 aug. 1846) maar eerst maar even deze vraag, voor het geval er een simpele oplossing is.

 

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Volgens de index vermelden de scans 615-645 aflopend de jaren 1799-1753. In grote lijnen klopt dit maar variaties en verspringingen van een jaar komen geregeld voor. Kennelijk is niet goed opgelet bij het opnieuw innaaien van de bladen. Maar beginnend bij 615 kom je Cornelis toch al snel op scan 623 tegen

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Verhip... daar ben ik dus met open ogen ingetuind :-[. Hartelijk dank voor de snelle service !

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen

En ook nog op deze manier te vinden:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

groet, Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Nog slimmer... dank je. Misschien dan meteen het hele gezin reconstrueren?  Maar het gaat me om het gezin van Cornelis de jongere, en die heb ik inmiddels wel bij elkaar.

 

Petra.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...