Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Zoeken in Argentinie


Leo

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Zoeken naar familie in Argentinie , ik heb een familie tak die naar Argentinie verhuisd en die komen aan op 6-1-1889 (met het schip Zaandam)

De familie bestaat op dat moment uit:

Johannes Bakker , geboren 6-11-1853 te Enkhuizen em Martina Johanna van der Smagt , geboren 1-10-1858 te Geertruidenberg, huwelijk 1-11-1883 te Amsterdam.

zij hebben 2 kinderen :

Hendrika Marga Bakker, geb. 1885 te Amsterdam

Demphina Elisa Bakker, geb. 1887 te Amsterdam

 

Ze woonde in de stad Buenos - Aires

Johannes geeft aan op 1-10-1902 dat hij en zijn gezin het Nederlander schap te willen behouden , het laatste wat er is vernomen Johannes overlijd op 1-9-1922

 

Heb van alles geprobeerd , bv Nederlandse vereniging maar helaas niets

Heeft u nog ideëen graag ?

 

Vgr,

Leo Bakker

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Volgens mij mis je een aantal kinderen want in de 1895 census staat dat Martina Juana Van der Smagt 5 kinderen heeft gehad. In deze census mist Demphina Elisa Bakker (1887) dus zij zal al jong zijn overleden. Op de lijst staan; Margareta 10j geb NL, Isabel 5j geb Arg, en Juanita 1j geb Arg (Ik mis dus nog een, misschien al overleden in NL?).

1895 census:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

kinderen geb in Argentina:

Dymphna Isabel Bakker bap 09 Jun 1890 Santa Lucía, Virgen y Mártir, Ciudad de Buenos Aires, Capital Federal

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Martina Juana Bakker bap 18 Mar 1894 Santa Lucía, Virgen y Mártir, Ciudad de Buenos Aires, Capital Federal

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Gerarda Gertrudis Juana Bakker bap 06 May 1897 Santa Lucía, Virgen y Mártir, Ciudad de Buenos Aires, Capital Federal

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Sylvia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Ozlady ,

 

Dank voor deze update , zie dat er ook de naam Bakker anders geschreven word  : Backher .

Ik heb deze dames toe gevoeg aan mijn gegevens en kom op 5 kinderen en Hendrika Marga Bakker = Margareta Bakker ??

- Wat mij ook zie is dat het geboorte jaar van beide ouders 1 jaar verschild JB=1853 >1854 en MJvdS=1858>1859 ??

- Wat houdt het laatste nummer in :1974184 ??

Gaat dit archief verder of wel hoe kan ik verder zoeken ???

 

Met vriendelijk groet,

Leo Bakker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...