Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Verdrietige boodschap


sadminF

Recommended Posts

  • Beheerder

Beste forumleden,

 

Met verdriet moet ik jullie laten weten dat vanmorgen onze goede vriendin en trouw forumlid, Evelien van Ruitenbeek na een kort ziekbed is overleden. 

Het is heel vreemd en schokkend om iemand die je als zoveel jaren kent en erg actief in de wereld van de genealogie is, moet gaan missen.

Nog vreemder en schokkender is het voor haar man, kinderen en verdere familieleden.

We wensen ze heel veel sterkte toe! 

 

Met een verdrietige groet, sadminF 

 

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Zeer verdrietig bericht. Evelien was mijn vriendin, in de genealogie en privé. Niet alleen voor mij, maar voor een hecht groepje op dit StamboomVragenForum. Vanaf de start was ze er bij en hielp op de achtergrond mee. Zoals ze ook deed op vorige en andere fora waar we elkaar tegenkwamen. Evelien hoorde een maand geleden dat ze longkanker had. Ze had nog hoop, haar man en kinderen ook. Voor velen komt dit bericht toch onverwacht. Helaas is ze veel te snel en te jong overleden. Evelien werd 70 jaar. Rust in vrede lieverd. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Wat verdrietig en onverwacht nieuws … Ik wens Evelien’s dierbaren veel kracht toe bij het verwerken van dit verdriet.

Sylvia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden bij dit grote verlies. Woorden schieten tekort bij dit tragische bericht. Zij heeft veel betekend voor velen van ons tijdens onze gezamelijke hobby. Dat zij moge rusten in vrede.

 

Robert Pauli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Gisteren werden wij opgeschrikt door het bericht, dat Evelien overleden is.

Bij sommigen was het bekend dat zij ernstig ziek was.

Evelien was een zeer goede vriendin en contacten waren er privé en via de genealogie.

Ik wens haar man en kinderen heel veel sterkte toe.

 

Charlotta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Maandag ga ik afscheid nemen van Evelien, dat doen we samen met een hecht groepje vriendinnen, de vriendinnen/vrienden die haar uitvaart niet kunnen bijwonen zijn er in gedachten bij, wat zullen we Evelien missen.

Ik wens haar man en kinderen erg veel sterkte en kracht toe om dit grote verdriet te kunnen dragen, wat zal dat zwaar zijn voor hen.

Paula

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...