Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Windows 10 wel of niet nu upgraden?


.E.

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Ik kan nu gratis upgraden naar Windows 10, maar is dat nu wel verstandig?

Zijn er voordelen tov Windows 7? [gebruik ik nu]

Zouden er nog bugs in zitten?

 

graag jullie mening

bewerkt door Hobby genealoog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kèren

Iedereen kan gratis upgraden naar WIN 10. En dat er bugs in zitten, dat is een gegeven....

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smiley-face-cool-2.gif" alt="^^1">

Of je het al zou moeten doen, hangt af hoe belangrijk het voor je is dat je een stabiel systeem houdt of je de nieuwe opties binnen WIN 10 erg graag wil hebben.

Ik ben zelf een erge voorzichtige upgrader, ook met mijn Mac devices. Op mijn iMac heb ik WIN 7 draaien, voor nog maar één genealogie programma wat alleen daarop draait. Ga ik al over? Nee dus want ik wacht liever af, maar goed ik heb liever een zo stabiel mogelijk systeem.

 

Ben benieuw wat je beslist en of je bij upgrade problemen ondervinden zal.

Groeten, Keren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Voor zover ik weet kun je nu nog niet upgraden naar Windows 10. Je kunt slechts aangeven dat je dit, tegen die tijd, gratis wil doen.

 

Voor zover ik weet komt Windows 10 in september uit. Zodra de tijd daar is, wacht ik gewoon nog even totdat ik gebruikerservaringen binnen heb. Macrosof kennende zal het in de begintijd wel een zooitje zijn  $  .

 

Met vriendelijke groet,

Rob

bewerkt door hooneytunes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kèren

Nee klopt, maar je kan WIN 10 al wel downloaden en installeren om te testen.

Ook als de officiële release uit is, zou ik persoonlijk wachten, dat doe ik overigens ook met alle Apple updates en upgrades.

Men is tegenwoordig haastig en daardoor vaak onzorgvuldig, heb ik geen zin om voor hen de angels eruit te halen.

Ik heb het syteem nodig om veel van mijn bezigheden en taken te kunnen uitvoeren, waarbij ik overigens de Mac stukken gebruiksvriendelijker vind dan Windows. Ik kan meer tijd aan mijn zaken besteden dan ik ooit met Windows kon doen, daar was ik vooral bezig met foutmeldingen op te lossen en ander onderhoud.

 

Maar gelukkig maar dat er meerdere systemen bestaan, zo is er voor elk wat wils....

groeten, Keren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...