Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Voorstellen


Gabor

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Beste mede genealogen,

ik heb mij vandaag ingeschreven op dit forum en wilde even een korte kennismakingsberichtje neerzetten.

Mijn naam is Gábor en ben woonachtig te Veendam. Ik doe onder andere onderzoek naar de families Hummel(en), Jager, Luiten..  Tevens ben ik beheerder van de site www.mijn-genea.nl.

Vriendelijke groeten,

Gábor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Gàbor,

Welkom op ons aller forum, nog een klein groepje weliswaar, maar heel behulpzaam.

Ik ben even op je site gaan kijken en ziet er goed uit.

Wie weet zijn er wel leden hier, zonder eigen site, die er gebruik van gaan maken om hun stamboom daar onder te brengen.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_welcome.gif" alt="^^5">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dat zou leuk zijn. Ik hoop ook via dit forum feedback te krijgen over de ervaringen die de gebruikers met de site hebben, zodat ik daarmee de site nog meer kan verbeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik heb ook gelijk even gekeken, ziet er zeker fraai uit. Kijk eens naar de recente topics hier op SVF over de start van stamboomnederland.nl en de teleac-cursus Verborgen Verleden, die daarmee gaat samenwerken. Daar is nogal wat kritiek vanwege de startproblemen, het betalen en de voorwaarden. Als ik het zo snel kan beoordelen werkt jouw site wel volgens hetzelfde principe, uploaden van een gedcom maar is het gratis, althans ik zie geen voorwaarden. Wel valt me op dat er pivacygegevens op staan, iemand geboren in 1950 met hun kinderen, lijkt me geen juiste zaak; ik ben daar heel allergisch voor

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_shy.gif" alt="7^^">

Maar verder, heel hartelijk welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo,

kan me voorstellen dat je daar allergisch voor bent, maar ik vind dat gebruikers van mijn site daar ook zelf hun verantwoordelijkheid in moeten nemen. De mogelijkheden zijn er om deze gegevens niet te laten tonen. Kun je mij een link geven van het geval dat je tegen bent gekomen?

Groet,

Gábor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Vanwege de privacy die hier niet is toegestaan, zal ik je via een PM de gegevens geven. En dan zal ik ook toelichten dat het ook de verantwoording van de beheerder is.

Als goedbedoeld advies,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumleden Groep

Toch fijn dit soort contacten. Ik heb toch maar het kleine bestandje Verborgen Verleden van Philip Freriks geplaatst op

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Zijn privacy zal ik hiermee niet schenden gezien zijn deelname aan het programma en die op internet te vinden zijn. Hij is inmiddels zelf ook op de hoogte.

Ik kan nu ook wat feedback geven als deelnemer aan Mijn Genea, toch belangrijk. Tot nu toe ben ik erg tevreden.

Misschien dat ik toch overstag ga met mijn grote bestand, de voorbereidingen zijn er al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hoi Ludmilla,

Het is zeker ook een verborgen bestand geworden?  

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_grin0.gif" alt="default_grin0.gif">

Want er is een wachtwoord nodig om te kijken.

Groetjes,

Evelien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

En die feedback wordt zeer op prijs gesteld! 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_jaja6.gif" alt="$#">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

OOOOOOch, fijn dat die beveiliging goed werkt, het moet natuurlijk de startlink zijn, foutje

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_oops.gif" alt="B-9">

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

en dan rechts zie je het staan maar je kunt ook op naam zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hoi Ludmilla,

Nieuwsgierig als wij zijn, hebben we ook even gekeken.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smile_eyeroll.gif" alt="B-12">

Inderdaad....... je moet eerst een account aanmaken om wat te kunnen zien.

Het is zeker goed beveiligd!

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_clap_clap.gif" alt="B-5">

groetjes,

Charlotta

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smiley-upsidedown1.gif" alt="(44">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Even voor de duidelijkheid:

De stamboom is beveiligd met een wachtwoord, dat wil zeggen, alleen diegenen die het wachtwoord kennen kunnen de site bekijken.

Een account aanmaken is dus niet nodig.

Groet,

Gábor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik heb inmiddels het slotje er af gehaald, die site heeft ook zoveel mogelijkheden, 't is nog een beetje nieuw voor me.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik zou het niet terecht vinden als ik hier de topic van Gabor "vervuil" met reacties op mijn inbreng Philip Freriks, dus die mogen naar mijn PM.

Wel wil ik graag laten weten dat ik erg tevreden ben over het gebruik van Mijn Genea.

Het is natuurlijk heel even wennen, goed lezen, maar bij een vraag kreeg ik direct een reactie.

De invoer gaat heel eenvoudig, dat kan per Gedcom, maar ook per persoon of detail; ook het koppelen van bestanden zoals foto's is simpel. Je krijgt een eigen pagina en kunt het zelf vormgeven met lettertype etc.

Nu is me ook duidelijk dat je via een icoontje kunt wisselen in parenteel of kwartierstaat en daarmee een mooi vakjes-overzicht krijgt; als je er op klikt zijn de gekoppelde gegevens zichtbaar.

De afbeeldingen zijn ook in diashow te zien.

De parenteel van Anna Christina Wicart naar Philip Freriks, gaat via zijn moeders kant, zijn oma was Harmina Johanna Wicart en dat is niet zichtbaar. Mogelijk omdat alleen de mannelijke lijn wordt aangehouden.

De feedback zal ik met Gabor oplossen, ik heb er alle vertrouwen in. Zeker een aanrader voor hen die een programma zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Peter Buyk

Site ziet er netjes uit, maar ik mis toch wel wat info

Hoeveel personen mag je invoeren

Hoeveel ruimte krijg je voor afbeeldingen

Site is nu gratis maar blijft deze ook gratis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Peter,

die informatie mist inderdaad, dit omdat er omdat er op dit moment nog geen limieten zijn.

Iets wat in de toekomst toch wel verstandig kan zijn, omdat de server natuurlijk geen oneindige capaciteiten heeft.

Maar op dit moment zijn er dus nog geen grenzen en kan je zoveel toevoegen als je zelf wil.

Je andere puntje over de kosten. De site is op dit moment inderdaad gratis en het zou best kunnen dat dit in de toekomst gaat veranderen. Maar dat zal nooit invloed hebben op gebruikers die al een account hebben. Die hebben immers een account genomen op het moment dat het nog gratis was en het zou niet eerlijk zijn om dan ineens wel geld te gaan vragen.

Wat er wel aan zit te komen is een soort Premium account met extra mogelijkheden en waarop geen reclame wordt getoond. Voor zo'n premium account zal wel moeten worden betaald.

Hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

Groet,

Gábor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...