Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

kurit (churitz)


Robert Leukfeldt

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Misschien wat ver gezocht...

 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Emma Kuritz, schijnbaar vanuit antwerpen gekomen... wat staat er op die pagina view?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Robert,

Zal het voor u de scan ophalen, vanmiddag.

Kunt u mij een e-mail met uw e-mail adres waarheen ik het gevonden bestand kan sturen.

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Bedankt voor de moeite, helaas het bracht niet waar ik nog steeds op hoop. Van mijn familie-stamboom, heb ik bijna alles in kaart kunnen brengen. Alleen Churitz,vrouw en kinderen nog steeds niet. Volgens een advertentie schijnbaar vertrokken naar het buitenland...maar jah...das zoooo groot!!

 

overigens, je hebt het zelfde probleem als ik heb... het was de rechter pagina

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_ashamed0002.gif" alt="A9!">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Robert, als je namen en de geboortedata van het hele gezin even doorgeeft, dan kunnen wij misschien wat voor je vinden.

 

cheers Sylvia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Ik heb vorig jaar al een vraag gesteld over dit gezin en denk niet dat deze afdeling daar verder geschikt voor is. Het gaat echter om Het gezin van Friedrich Wilhelm Churitz. Op www.leukfeldt.nl en dan de tab "van Duitsland naar nederland" staan de gegevens van hem. Ik heb dus alles, aktes gevonden, kinderen, laatste woonplaats en een advertentie van verkoop kapperszaak vanwege vertrek naar het buitenland. Ooit hoorde ik dat er iets speelde tussen hem en een ander familie lid, maar wat is onbekend. Daar de naam Churitz natuurlijk verbasterd kan zijn, probeer ik soms te zoeken met andere schrijfwijze. Het is dus niet zeker waar ze heen zijn gegaan.

Toch bedankt voor je reactie en wie weet gaan dr weer wat mensen zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...