Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

hogenda


Petra

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Beste forumgenoten... een kennis van mij is bezig met een mooi oud stukje genealogie uit Leiden e.o., dit alles via de website van dat archief. Nu heeft hij weeskamer-gegevens nodig uit de tweede helft van de 16e eeuw en hij hoopt die te kunnen ontlenen aan de klappers, indexen en/of transcripties op www.hogenda.nl .

Om het relevante gedeelte te kunnen inzien moet je echter lid zijn van "Ons Voorgeslacht" en dat is hij niet (ik ook niet). Om nu voor die éne verhoopte vermelding een betaald lidmaatschap aan te gaan, dat is ook al zoiets. Is er iemand onder ons die daar wel toegang heeft en bereid is on-line te kijken?  Zou heel mooi zijn.

Zodra iemand zich meldt, mail ik de relevante gegevens wel door.

Bij voorbaat dank,

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Wordt je kennis wel 'lid' bij SVF? 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ik kan wel alles in Hogenda zien met het pasword, ik weet niet of dat ook van toepassing is op 'Ons Voorgeslacht".

Ik wil wel voor je kijken, stuur me maar een email.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Onder voorwaarde dat het geen commercieel project is, zitten de gegevens in je mailbox.

groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ludmilla, hartelijk dank, ik herken zeker al wat!!

Zal het doorgeven en nee, het is NIET commercieel. Ik probeer hem zover te krijgen dat hij de resultaten t.z.t. naar de Nederlandsche Leeuw stuurt -- en je weet, daar krijg je echt geen cent voor.

Heel fijn... ik ben benieuwd hoe hij reageert en laat het zeker nog weten.

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Inmiddels bericht van mijn kennis...

Prachtig! Onderstaande inschrijving [ een uit 1575 ] is meer dan ik had durven hopen. Heel hartelijk dank, ook aan je zegsvrouw. Ter geruststelling: er is niks commercieels aan, ik krijg hier ook niet voor betaald.

Dus, Ludmilla, je hebt iemand erg blij gemaakt.

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...