Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Scans Gezinskaarten Den Haag


Lily

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Dag Allemaal,

Ik heb een tijdje niet gezocht in de Digitale Stamboom van Den Haag en begin nu aan mijzelf te twijfelen.

Zijn de scans van de gezinskaarten verdwenen? Ik vind er niets over. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_anyone.gif" alt="A_9">

Groetjes,

Lily

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik heb vòòr het weekend al een mail gestuurd naar het adres van de digitale stamboom Den Haag; en vanmorgen nogmaals. Tot op heden geen enkele reactie.

met vriendelijke groeten,

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik heb vòòr het weekend al een mail gestuurd naar het adres van de digitale stamboom Den Haag; en vanmorgen nogmaals. Tot op heden geen enkele reactie.

met vriendelijke groeten,

Bart

Ik dus vandaag ook. Ik heb ook in een nieuwsgroep gevraagd of hier iets bekend over is.

Vind het vreemd dat er geen mededeling over is gedaan.

Groetjes,

Lily

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik denk dat ze er nu mee bezig zijn, want de site geeft een server-error. (Het kan ook betekenen dat de server totaal is opgeblazen, maar ik gok op werkzaamheden)

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dank je Bart!

Ik moet het opzoekwerk in Den Haag maar even opzij leggen 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Groetjes,

Lily

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Daar ben ik dus heel erg blij mee 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_clap3zs6.gif" alt="Cxx*">

Groetjes,

Lily

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumleden Groep

De personen die een foutmelding deden, kregen van het Haags Gemeentearchief deze reactie:

Geachte mevrouw/meneer,

bedankt voor uw email betreffende De Digitale Stamboom.

De postbus van deze webapplicatie (digitalestamboom@denhaag.nl) waar u naar heeft gemaild werd helaas niet regelmatig bekeken. Dit is de reden van deze vertraagde reactie op uw email.

Het mailadres van de digitale stamboom is opgeheven en voortaan kunt u met vragen mailen naar het gangbare mailadres van het Haags Gemeentearchief: postbus.hga@denhaag.nl. Mijn excuses voor de vertraging.

Wij werken aan het overzetten van de burgerlijke stand van de Virtuele Studiezaal naar De Digitale Stamboom. Zoals u heeft gemerkt werkt de Digitale Stamboom hierdoor niet naar behoren. Er zitten nog schoonheidsfoutjes in zowel de functionaliteit als de dataconversie.

De data uit de Virtuele Studiezaal en de bijbehorende plaatjes (de scans van de aktes) zijn inmiddels overgezet naar De Digitale Stamboom. Toevoegingen en mutaties vinden uitsluitend nog plaats in De Digitale Stamboom:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

De mogelijkheid voor het publiek die tot voor kort bestond, om zelf aktes te beschrijven, komt in De Digitale Stamboom niet meer terug.

Beide systemen draaien op dit moment nog naast elkaar, maar binnenkort zal voor de burgerlijke stand de Virtuele Studiezaal uitgefaseerd worden en alleen nog gebruik worden gemaakt van De Digitale Stamboom. Ik raad u dan ook aan om nu al vast over te stappen naar De Digitale Stamboom.

Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...