Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Oproep aan alle leden - SVF soms als witte pagina


sadminF

Recommended Posts

  • Beheerder

Beste forumleden,

Graag roep ik uw hulp in, bij de waarneming van het volgende:

Sinds een paar weken, zie ik zelf als sadminF op verschillende apparaten en via verschillende internetbrowsers, regelmatig een lege witte pagina tevoorschijn komen, als ik op de link van het forum klik. Vaak rond de klok van vieren in de middag, maar tevens andere tijden. Ik krijg dan minuten lang geen contact met de site.

De website provider die mij hierin probeert te helpen, kan niets vinden en heeft nergens een aanknopingspunt.

Ook de internet provider kan niets vinden, er is een zogenaamde "trace" uitgevoerd en die was goed.

Nu is mij gevraagd om te ontdekken of het ook op andere netwerken voorkomt. En daarvoor heb ik u nodig.

Mocht het voorkomen dat u zo'n lege witte pagina krijgt als u klikt op de link van dit forum, verversen van de pagina niet helpt en u dus enige tijd een witte pagina voor u heeft, dan hoor ik dat graag.

Het zou fijn zij als u daarbij het volgende vermelden kan:

Hoe laat was het en hoe lang duurde het?

Welke browser gebruikte u

Welke internet provider was het

Was u ingelogd op het SVF

U kunt mij de gegevens ook via een PM sturen in plaats van het op het forum te plaatsen, door op het envelopje te klikken onder mijn avatar.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

Samen met uw medewerking en de hulp van de provider hoop ik de site weer 'gezond' te krijgen.

Vriendelijke dank,

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Zoals de beheerder sadminF aangeeft: Er blijkt iets mis te zijn met de hosting van de provider.

Steeds vaker verschijnt een blanco pagina, ook andere leden hebben dit bij ons gemeld, meer leden kunnen niet inloggen, en als ingelogd lid kun je sommige pagina’s niet terugvinden, die wij als moderators wel kunnen zien. Heel frustrerend.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_pulling_hair.gif" alt="default_pulling_hair.gif">

De hostingprovider weet niet waar het aan ligt. Maar het heeft onze aandacht.

We komen er op terug zodra we een uitslag weten.

Met vriendelijke groeten,

Modje

Team SVF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hoi SadminF en Modje,

ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ik kan al een tijdje de ''statistieken'' niet meer bekijken.

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Maikel,

We hebben de statistieken pagina moeten verwijderen, omdat er misbruik van werd gemaakt door middel van beïnvloeding.

En heeft verder niets met het hier genoemde probleem te maken.

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste leden,

Een aantal van jullie hebben mij een PM gestuurd met ervaringen, hartelijke dank daarvoor.

Ze zijn anoniem verwerkt in een mail naar de Internet provider en ik ga er vanuit maandag antwoord te ontvangen.

Hopelijk mèt een oplossing.

Het lijkt erop dat het probleem erger wordt, ik kan zelf soms urenlang niet op de site komen.

Ervaringen met de gevraagde gegevens in bericht 1 blijven welkom.

Met een genealogische groet,

sadminF  - beheerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ook bij mij is het nog steeds mis, uren maar ook dagenlang geen bereik van het SVF, regelmatig ga ik tussendoor even kijken en steeds is het blanco, jammer want ik heb heel wat gemist geloof ik. Sterkte met het oplossen van het probleem. Groetjes Paula.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik heb [nog] geen last van enig haperingen van de site.

Ik gebruik als browser Opera met Windows 7.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Vreemd dat de één wel en de ander geen last heeft!

Ik nog steeds niet....

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_azn.gif" alt="^-^">

Groetjes,

Lily

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik werk met IE (onder XP) en heb eigenlijk nooit last. Misschien wel eens het Oeps-bericht, maar dat overkomt me met andere fora of blogs ook.

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Geen problemen. Gebruik IE 10 en Windows 7. Maar ik bezoek de site globaal slechts 1 of 2 keer per dag en blijf korte tijd ingelogd

met vriendelijke groet, Bart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@Alvara

Dan zou ik toch maar even goed nadenken, want na 8 april 2014 verstuurt Microsoft geen updates meer voor XP. Als er dan een probleem optreedt, een beveiligingslek of zo, dan krijg je daar geen stoplap meer voor.

Voor meer informatie kijk hier:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Richard... dat doe ik ook, hoor (IE onder XP), zie boven.

Deze winter zal ik eens met mijn computerdeskundige om de tafel gaan zitten -- dat wel.

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Net als diverse anderen gebruik ik IE onder XP en heb tot nu toe geen problemen gehad, terwijl ik toch elke dag minstens 1x maar regelmatig ook vaker even langs kom.

Met vriendelijke groet,

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Ook ik heb tot op heden geen witte pagina's problemen gehad. Ik bezoek de site met een Ipad en met gewone pc. Overigens heb ik ooit eens gehoord dat het kan zijn dat bepaalde pagina's in je cache worden opgeslagen en deze worden opgeroepen als je die opnieuw wilt bezoeken. Mocht dat dus een witte pagina zijn, dan komt die dus op je scherm. Je kunt je cache legen of in je browser aangeven dat de pagina bij elk bezoek ververst moet worden.

Geen idee of dat het probleem is, maar niet geschreven is altijd gemist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste forumleden,

De hosting provider heeft het probleem hoogstwaarschijnlijk opgelost.

Er is de laatste dagen geen witte pagina meer geconstateerd.

We gaan ervan uit dat het niet meer terugkeren zal.

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...