Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

2de afkondiging adriana cornelia van niedek adrianus van oort


ingetje van niedek

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

hallo in de huwelijks akte van adriana cornelia van niedek en adrianus van oort  op 7 december 1910 staat dat de eerste afkondiging 27 novenber 1910 is en de 2de 4 december 1910 maar ik kan die van 4 dec niet vinden heb ze allemaal 2x door gelezen en ik vind hem er niet tussen vanaf image 1619 tot met image 1629 of ben ik nou echt gek aan het worden en moet ik toch een nieuwe bril aan gaan schaven hahahahahahaha

bedankt voor de moeite

ps de bijlagen kan ik ook niet vinden alles staat door elkaar word er knetter van huwelijksaktenr is 2967 het gaat van 25zoveel naar 26 zoveel dan weer 25zoveel pffffff

gr ingetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

ingetje,

Ik neem aan dat beiden wel ERGENS zijn gehuwd?

Handig zou zijn als je de (eerste) link naar de gegevens in je bericht opneemt. Dat werkt voor de hulptroepen iets gemakkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

ja sorry mijn fout doordat ik er zo mee bezig ben vergeet ik de gegevens te vermelden hier onder de gegvens

op 7-12-1910 trouwen adrianus van oort met adriana cornelia van niedek te rotterdam

ouders van adrianus zijn  adrianus van oort en catharina roos

ouders van adriana cornelia zijn  adrianus van niedek en magdalena johanna stoppelenburg

in de huwelijksakte staat dat de afkondiging heeft plaats gevonden op 27-11-1910 en 4-12-1910

echter de 2de kan ik niet vinden ook de blijlagen kan ik niet vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

link naar die huwelijksakte??  Das wel zo handig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingetje,

Kijk eens heel goed naar de eerste afkondiging, dan zie je dat het woord 'eerste' is voorbedrukt.

Ga dan enkele honderden images verder en je komt dan terecht in het boek met de tweede afkondigingen. ('tweede' is dan voorbedrukt)

Bij de kleinere plaatsen wordt eerste en tweede geschreven; bij de grotere plaatsen zijn het veelal twee aparte voorbedrukte boeken.

Kijk eens hier voor de bijlagen:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

De bijlagen staan zeker niet door elkaar.

Vermoedelijk heb je steeds naar het getal linksboven gekeken; je moet altijd naar het getal linksonder zoeken.

>verwijderd<

« Aangepast door sadminF op 24 JUN 2013 09:31  »

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

dank je jakkes ik wist niet dat er soms 2 boeken waren van de afkondigingen ga dus zo verder zoeken ik was het nog niet eerder tegen gekomen

>verwijderd<

nogmaals bedankt voor de moeite ik ga weer op zoek naar de 2de afkondiging in de hoop dat ik hem vandaag vind

gr ingetje

« Aangepast door sadminF op 24 JUN 2013 09:31  »

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

Tour_92 de afkondiging en bijlagen inmiddels gevonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@ #4 en #5

Ik ben zeer benieuwd naar wat er door sadminF verwijderd werd. Ging dat over (huwelijks)gegevens uit 1910?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@ #4

Jakkes,

Als je de afbeelding, die je met de link krijgt, opslaat, is niet terug te zien over welke plaats dit gaat!

Die staat niet op het geschrift vermeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Archie,

De verwijderde tekst had helemaal niets te maken met genealogische gegevens.

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Archie,

Het een en ander ging in ieder geval om Rotterdam.

Direct opslaan vanuit deze pagina levert een TH-naamgeving op. (inderdaad een niets zeggende naamgeving) Bij eerst op de link klikken en dan downloaden krijg je in ieder geval Rotterdam 1910 te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...