Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

prijzen kopietje gemeente archief rotterdam


ingetje van niedek

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

ben vandaag in het gemeente archief geweest poe poe zeg ben me wezeloos geschrokken van de prijs van een kopietje eerst getaalde je 50 cent en dat vond ik al prijzig maar nu betaal je voor dat zelfde kopietje 1 euro  maar ag het is voor het goeie doek zeg ik dan maar geef liever 1 euro aan het archief dan 13 aan de gemeente

hoop alleen dat ze gauw weer geld genoeg hebben om dingen weer digitaal te zetten al gaat er nix boven een bezoekje aan het archief van rotterdam ze zijn daar zo vriendelijk gewwest vandaag ben super geholpen zelfs als ik een kopie verkeerd had gedaan mocht ik gratis een nieuw kopietje maken

wilde jullie dit toch ff mee geven

gr ingetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

mooi mooi...maar dan ben ik toch wel benieuwd naar de zaken die je elders op dit forum van ons vraagt 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_whatdoyemean.gif" alt="uh_9">

blijf ze stellen hoor...daar zijn we voor 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_grin0.gif" alt="default_grin0.gif">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

waarom ik er eigelijk heen ging was voor de overlijdensakte van sijtje waar we niet uit konden komen ja en voor 1 kopietje ga ik geen uur heen en een uur trug rijden met de scootmobiel hahahaha al was het heerlijk weer om te gaan rijden hahaha heb er zeker geen spijt van dat ik ggaan ben hahahah

en vragen doe ik wel hoor hahaha er ligt nog genoeg wat open staat ben nu met de krante site bezig heel veel hits op niedek

zelfs van mijn inmiddels overleden stamboom maatje aad van niedek en dat is toch best wel leuk moet alleen contact liggen met die krant want dat is een krant uit leeuwaarden en ja das een beetje verweg voor mij hahaha gelukkig kan ik ook heel veel van die kranten in het rotterdams archief vinden dus het word een xtje een kranten dag in het archief ja en de rest wat ik tegen moet ik nog uitzoeken waar die kranten vandaan komen of kwamen hahahahaha maar komt goed zal ik maar zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen

Hallo Ingetje,

want dat is een krant uit leeuwaarden

Weet je dat de Leeuwarder Courant te lezen is via

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Verder ook veel via de kbkranten.

Groet, Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

nee wist ik niet ga later wel ff op mijn gemak kijken moet er nog zo veel op kb bekijken hahahah maar komt goed thnxx vandaag niet zo veel tyd hahah ga vanmiddag ff weg en tegen het end van de middag ben ik weer thuis en ga ik weer verders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

bedankt joke voor de link hierboven kon nu de krante berichten zelf lezen en uitprinten super thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumleden Groep

Het gemeentearchief Rotterdam laat wel zijn achterdeur open staan voor wat betreft hun scans. Probeer deze link maar eens:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

« Aangepast door sadminF op 12 nov 2013 13:19  »

« Aangepast door sadminF op 13 nov 2013 14:33  »

Dit bericht met link bleek ten onrechte verwijderd, daarom is het originele bericht teruggezet. Onze excuses aan de plaatser goulooze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...