Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Programma bronvermelding


nadiau

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hoi allemaal,

Enige tijd geleden kwam ik via internet op een programma uit die mogelijkheden had om bronnen en een soort van voortgang te vermelden.. Zodat het overzichtelijk bleef waar,wat en wanneer je een bepaalde bron al had bekeken.

Helaas is mijn computer 2 weken geleden naar de reparatieservice gegaan en uiteraard heb ik van alles een backup gemaakt, behalve van mijn 'bewaarde websites'.

Ik heb me inmiddels suf gegoogled, maar heb geen flauw idee wat de benaming van het programma was, of hoe zo'n programma in het algemeen heet..

Weten jullie toevallig welk programma ik zou kunnen bedoelen?

Groetjes, Nadia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Nadia,

Is geen genealogische vraag, maar toch.

Kijk eens op je C-schijf (of in je backup) in de mappen 'Program files' en 'Program files (x86)' of je daar een map tegenkomt met de datum, dat je het bewuste programma geïnstalleerd hebt.

Mogelijk kun je aan de hand van de inhoud van die map de naam van het bewuste programma en/of het verloren bestand terugvinden.

Het is het proberen waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Nadiau,

Ging nu om een een programma of over een website?

Of ging het over de link naar die website waar je dat programma vandaan had?

Hield je dat on-line op internet bij of stond dat programma op je eigen computer?

In ieder geval is het mij niet duidelijk wat je nu kwijt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dat is ook een beetje het vervelende, ik ben een blog tegen gekomen (via het forum)

Daar werd een website vermeld met het standaard verhaal over hoe belangrijk de bronnen waren etc.. maar daar werd ook een link bij weergegeven..

Het blog met daarin de link had ik opgeslagen, maar die ben ik nu dus kwijt..

Ik was er nog niet aan begonnen, maar het klonk heel erg praktisch!

Dus ik had stiekeme hoop dat jullie hier dat (of een soortgelijk) programma gebruikten.. en ik het zo terug zou kunnen vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Nadia,

Het wordt steeds vager.

Welk forum ? Je kunt ook zoeken in dit forum.

Welke blog ?

Wat deed het programma precies ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Daar heb ik allemaal geen antwoord op, omdat ik nog niet was gestart met het programma...

als ik wist welk blog het was, dan was ik het natuurlijk ook niet kwijt

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ik heb destijds alleen de beschrijving gelezen. Het leek mij erg praktisch en besloot mij er later in te verdiepen..

Helaas is dat er niet van gekomen, omdat mijn laptop weg moest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...