Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Family Tree Builder v7.0


Robert

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Ik zag dat MyHeritage onlangs een nieuwe versie van Family Tree Builder heeft uitgebracht.

Heeft er al iemand wat ervaring met deze nieuwe versie?

Zo ja, is het de moeite om meteen over te stappen, of is versie 7 net zo beroerd als versie 6?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Nieuw is sysnchronisatie met de site die mogelijk gebruikt en record matching met hun de online databases. Alle usa volkstellingen van 1790 t/m 1930 zijn te raadplegen voor premiumplus gebruikers.

Wat vind je zo beroerd aan de huidige versie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Wat vind je zo beroerd aan de huidige versie?

een paar van mijn grootste ergernissen:

- bij v6 liep ik onder andere tegen de beperking aan dat er smartmatches van maximaal 1.000 verschillende personen in mijn boom worden getoond. ik kan ook nergens kiezen van welke 1.000 personen ik smartmatches kan zien. ik heb inmiddels ondervonden dat zit bij v7 nog steeds zo is. best knap, dezelfde bug zogenaamd-vanaf-scratch opnieuw creëren

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

- sommige smartmatches die zowel in de software als op de site zijn afgewezen komen na een update weer tevoorschijn als 'nieuwe' smartmaches

- de verzameling 'hits' van de recordsearch wordt soms bij het afsluiten van de software niet goed weggeschreven, waardoor je al deze hits ineens kwijt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Bij werkt dit allemaal goed. Je kunt altijd een mailtje aan Myheritage zenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...