Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Tonen ongelezen berichten


Peter Miebies

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Peter Miebies

&^^

Het is mogelijk om bij een bepaald onderwerp aan te geven dat ik op de hoogte wil blijven van de reacties. Wanneer er een reactie is, ontvang ik daarvan een e-mail.

Nu heb ik de indruk dat, wanneer ik op de link in dat mailtje klik, en vervolgens de nieuwe reactie bekijk. dat feit gezien wordt als mijn "laatste bezoek".

Want wanneer ik daarna klik op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek", dan zijn die er niet (meer).

Het kan natuurlijk zijn dat ze er echt niet waren, maar soms was mijn echte vorige bezoek een paar dagen terug, en ook dan is er niets.

Doe ik iets niet goed of...

Gr.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Peter Miebies,

Het is zo dat als u aangeeft op de hoogte te willen blijven van reacties op een onderwerp u dat zelf aan kan geven in uw profiel of op het moment dat u zelf een bericht plaatst in het desbetreffende onderwerp.

Als u op de link klikt in de e-mail dan wordt het op dat moment als "gelezen" gezien en krijgt u pas weer een e-mail als er opnieuw een reactie wordt geplaatst.

Door middel van de tweede link in deze e-mails kunt u afzien van het volgen van het onderwerp of door onder het laatste bericht op de knop "notificatie" te klikken en dan op ok.

Na het klikken op de link in de notificatie e-mail zal het bericht niet meer voorkomen in de optie "Toon nieuwe reacties op uw berichten" of "Toon ongelezen berichten sinds uw laatste bezoek".

Tenslotte heeft u door op de link te klikken, aangeven het gelezen te hebben.

Ik hoop u zo voldoende duidelijkheid gegeven te hebben, vraag gerust indien dat niet zo mocht zijn.

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Peter Miebies

Hallo sadminF,

ik heb mijzelf kennelijk niet duidelijk genoeg uitgedrukt. Wat ik probeerde aan te geven is dat ik, nadat ik op de link in de e-mail heb geklikt, er geen enkel ongelezen bericht meer getoond wordt. Althans, die indruk heb ik. En al die andere berichten, die op deze manier "verdwijnen", hebben niets met het door mij gezette vinkje te maken. Want het is toch onwaarschijnlijk dat er, wanneer ik in zo'n geval bv. een week niet op de site ben geweest, er helemaal geen enkel ander voor mij nieuw bericht is.

Ik hoop dat ik "mijn probleem" duidelijker heb verwoord.

Gr.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Peter Miebies,

Inderdaad had ik niet zo begrepen, mijn excuses.

Naar mijn weten moet alleen het bericht waarvoor binnen de e-mail 'wordt geklikt' zeg maar verdwijnen uit de lijst ongelezen berichten / reacties.

Ik zal kijken of ik het zelfde krijg na deze handeling, ik houd u op de hoogte.

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Peter Miebies

Excuses zijn echt niet nodig en voldoende helder schrijven is een kunst waarin mij graag verder bekwaam... 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_grin.gif" alt=";D">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

als ik een mail gekregen heb van iets wat ik volg, doe ik daarna op recente topics en zie ik in een keer alle laatste berichten, kijk amper meer naar ongelezen berichten sinds laatste bezoek, recente topics bevalt mij beter!

gera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Peter Miebies

@sadminF

Heb vandaag geconstateerd dat mijn veronderstelling niet juist is. Kennelijk heb ik de vorige keer iets gedaan waardoor andere 'ongelezen berichten' zijn verdwenen voordat ik ze gezien had.

Dus wat mij betreft kan dit onderwerp gesloten worden.

Bedankt voor de genomen moeite.

Gr.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Peter Miebies,

Gelukkig maar, zojuist had ik eindelijk de condities om het zelf te checken en de andere onderwerpen verdwijnen inderdaad niet.

We sluiten hier niet graag onderwerpen, we laten het open, maar in ieder geval is de vraag wel opgelost. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_laugh.gif" alt=":laugh:">

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...