Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

stamboom en i pad


priegel

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

heb gister wat leuks ontdekt! maar misschien weten jullie dat al en loop ik weer achter, maar toch.......... wel leuk.

soms wil je een stuk stamboom of meer aan familie of vrienden laten zien, je mag trots zijn op wat je uitgezocht heb!

maar al dat papier........

gelukkig heb ik een i pad, maar kreeg het daar niet op, tot........... ik ontdekte dat als ik een persoons kaart, stammenreeks of wat dan ook maak van een gedeelte stamboom en het opslaat in pdf, ik het kan opslaan als i book op mijn i pad en het zo kan laten lezen/zien!!!

enne, misschien was het bekend, maar wilde het toch aan jullie vertellen!

ik werk in aldfear.

gera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Je zou ook Docs to Go kunnen installeren, of een dropbox. Dan kun je de bestanden ook laten zien. De dropbox is een soort opslag zodat je bestanden ook via je eipad en oc elrs kunt lezen. Docs to Go is meen ik niet gratis, maar leest heel veel extenties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

geen idee wat dat is maar dan moet ik wat installeren en dat kan ik echt niet, omdat pdf makkelijk op te slaan is, dacht ik; dat is makkelijk!

en lees ik die niet meer, verwijder ik deze en doe een andere erop.

ps, ik lees alle boeken via de i pad ivm slecht zicht!

gera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@ g. priegel (een aardige alias)

Het werken met pdf's is een prima oplossing.

Het doel is dat het leesbaar is, dat u het gemakkelijk op de Ipad kunt zetten en u het aan een ander kunt tonen.

Gewoon doorgaan daarmee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Ik zie net dat er iets onleesbaars in mijn tekst staat, ik ben dan ook niet zo handig met typen om een eipad.  Er had moeten staan dat je bestanden dan via eipad en ook via je pc kunt lezen.

Overigens is er niets mis met jouw werkwijze hoor. Alleen kun je met dat Docs to Go naast pdf ook bijna alle andere bestanden lezen. Dat scheelt dan omzetten. En zoiets op je eipad installeren is veel makkelijker dan op een pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

?? ik lees de bestanden in pdf ook via de pc, want daar plaats je ze eerst op, en dan doe ik ze in de i pad,  heel snel en simpel en je hoeft niks te installeren! als je iets op je i pad installeerd, kost het daar op weer veel ruimte en dat is zonde, doe ik liever nog meer foto s erop, daar heb ik er al meer als 2000 van opstaan!

nee, ik hou het hierbij!

makkelijk en snel

gera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

zat met mijn i pad beneden te googelen, zag een pdf bestand over iets van de familie, en, dat bestand kan je rechtsstreeks in je i books zetten, hoef ik het niet meer op internet op te zoeken, heb het gewoon bij de hand,

ben eigenlijk benieuwd of er meer zijn die de stamboom zo op de i pad lezen, laten lezen.

gera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...