Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Voetbalvraag: Dick Nanninga gehuwd met Sonnemans?


Gast hwsonn

Recommended Posts

Dit is een voetbal-vraag( in zekere zin)

De voetballer Dick Nanninga is getrouwd geweest (eerste huwelijk) met een Sonnemans.

Dit zou zeer verre familie van mij zijn.

Ondanks veel googlen niets gevonden.

Vraag : Is dit verhaal waar? en indien het waar is had ik graag gegevens hierover.  &^^

Groet,

Henk Sonnemans (hwsonn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Maikel Galama

Hoi Henk,

vragen over nog levende personen horen wat mij betreft niet op een forum waar ook Google langs komt.

En zeker niet wanneer het over 1e en/of 2e huwelijken gaat.

Misschien kun je Dick zelf benaderen ?

Hij woont in Neeroeteren en staat in de telefoongids.

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Hallo Henk,

Het is vast een vraag, die u graag beantwoord ziet.

Er is op dit forum een huisregel:

2) Wij nemen op dit forum de privacy wetgeving in acht, ook al is deze wet op Internet makkelijk te ontduiken, wij houden ons er wel aan.  Dit betekent, dat namen en data van personen die nog in leven zijn, of die nog in leven kunnen zijn niet op het forum geplaatst mogen worden en dan ook onmiddellijk worden verwijderd, indien toch geplaatst. Herhaalde plaatsing zal direct tot gevolg hebben dat uw account permanent op non-actief gezet wordt. Wij zijn ons ervan bewust dat genealogisch onderzoek vaak begint met familieleden die nog leven, echter er zijn voldoende wegen om die te achterhalen, bijvoorbeeld via sociale netwerksites als Facebook.  

Het gaat hierbij om een publiek figuur, wie weet vindt u in kranten de gezochte informatie.

Ik laat u vraag ook staan.

Wel verzoek ik mensen die Henk's vraag kunnen beantwoorden, dit via zijn PM te doen.

Dus via een persoonlijk bericht door op het icoontje onder zijn naam te klikken.

Met een vriendelijke groet,

sadminF - Beheerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even niet aan de privacy gedacht.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_oops.gif" alt="B-9">

Bij sommige forums heb je (of had je) een rubriek waar ze wat gemakkelijker met de regeltjes omgingen, vandaar dat ik meende dat ik dit bericht het beste in Genea-Café kon posten.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_ashamed0002.gif" alt="A9!">

Nu even verder met die Nanninga die met Sonnemans trouwde. Het moet een profvoetballer zijn geweest, maar hij heette geen Dick met zijn voornaam!!

Na enige emails met de persoon die dit beweerde schijnen de clubs niet te kloppen. "Mijn" Nanninga speelde nooit voor Roda JC of MVV.

Voor welke clubs hij wel speelde weet ik nu ook en dat ga ik even controleren. Dan weet ik snel genoeg of dit verhaal wel klopt!

Groet,

Henk Sonnemans (hwsonn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...