Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

tips voor de mogelijkheden van SVF


Ludmilla

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Na een maand op dit SVF, wordt het steeds handiger om te gaan met alle mogelijkheden die worden geboden. Ik wil ze graag met jullie delen.

In welke rubriek? de Lounge lijkt me wel gepast

 *&&

De link naar SVF heb ik in de favorietenbalk gezet, zodat ik met 1 klik de startpagina krijg. Ik heb aangegeven dat ik ingelogd wil blijven, zodat je dus direct alles kunt lezen. Als je klikt op "toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek", krijg je een overzichtje met daarachter "nieuw". Als je niet alles wilt lezen, klik je op "alle berichten als gelezen markeren".

Via je eigen Profiel kun je via de linker kolom de instellingen aanpassen. Je kunt dus niet alleen je emailadres onzichtbaar maken, maar ook aangeven of je uitgaande PM's wilt bewaren.

Al eerder was er de tip om daar ook aan te geven welke familienamen je onderzoekt.

Je kunt aangeven om de volgorde van de berichten in een topic zo te lezen, dat het laatste bericht bovenaan staat, zodat je niet steeds naar beneden hoeft te scrollen.

Aan je bericht kun je een van de smiley's toevoegen, maar er is meer mogelijk, boven de smiley's zie je oa vet, schuin, onderstreept, doorgestreept , gloeiend, schaduw en dan de lichtkrant. Er staat veel meer bij, ook de kleur en zo.

Misschien dat er andere tips zijn, succes er mee..

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_goodluck.gif" alt="(*;">..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumleden Groep
Maikel Galama

Hoi webmaster,

dit onderwerp heet tips voor de mogelijkheden van SVF, ik stuit op een ONmogelijkheid.

Ik kan bij veel van mijn bijdragen de tekst niet meer wijzigen..................

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • Forumleden Groep

Ik lees vaker dat men verwijst naar gegevens in een topic die "hier boven" staan. Daarom wijs ik graag nog eens op de tips die -voor mij- hier onder staan.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_upsidedown.gif" alt="B-23">

Persoonlijk vind ik het makkelijker lezen als het laatst geplaatste bericht, bovenaan staat, en al het voorgaande, er onder, zodat je niet steeds naar onder hoeft te scrollen om het laatste bericht te lezen.

Je kunt dat dus zelf aanpassen, kijk eens onder profiel wat er allemaal mogelijk is, zoals leestekens toevoegen op je naam, of als je in plaats van een nickname liever je eigen naam wilt noemen, kan je dat ook veranderen, of dat je naam zichtbaar is als je ingelogd bent zodat je niet anoniem bent.

Wat je zelf wilt om het gebruik op SVF makkelijk te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...