Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Vakantie in Workum en indexering grafsteenfoto's


Maikel Galama

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hoi allemaal,

zoals sommigen van jullie weten heb ik een passie voor begraafplaatsen.

In de afgelopen 20 jaar heb ik zo'n 300 duizend foto's gemaakt van grafstenen in vnl Friesland en Groningen.

Hiervan zal de helft inmiddels geindexeerd zijn, de andere helft vordert langzaam.

Eerlijk gezegd: te langzaam !

Mijn ''tempo'' ligt op zo'n 50 foto's per dag, als ik 300 dagen per jaar met deze foto's bezig ben zijn de resterende foto's over 10 jaar in de index opgenomen.

En nieuwe foto's maken dien ik achterwege te laten omdat het anders nog langer duurt.......

En dan heb ik ook nog heel wat bidprentjes, familieadvertenties en ga zo maar door.

Kortom, ik sta op een moeilijk punt en vraag me af hoe ik nu verder moet gaan.

Het antwoord is eigenlijk heel simpel -denk ik- want ik ga jullie hulp inroepen.

Mijn aanbod:

Iedereen die mij 2 (?) uur per dag komt helpen met indexeren (foto's tussenvoegen / inplakken) mag mijn huis de rest van de dag als uitvalsbasis gebruiken voor een (fiets)vakantie in Friesland. Ik heb minimaal 2 kamers daarvoor ter beschikking (1 met 2-persoonsbed en 1 met 2 1-persoonsbedden).

Ik bied dus geen hotel of Bed & Breakfast aan maar wel iets in die richting.

Je moet zelf je bed opmaken en ontbijt en eten regelen 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> hoewel dat in de praktijk misschien ook wel gezamenlijk geregeld kan worden.

En natuurlijk mag je gratis (net als ieder ander overigens) in mijn archief rondneuzen op zoek naar familiegegevens.

Groetjes, Maikel

Dwarsnoard 3 Workum

Tel. nr. zie: telefoonboek

E-mail: maikelgalama apestaart hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumleden Groep
Maikel Galama

Hoi allemaal,

het lijkt me verstandig om dit bericht nog eens naar boven te halen............want oh, wat is het momenteel mooi in Zuidwest Friesland.

Zie mijn fietstocht van vorige week maar eens !

Link:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...