Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Notarieel Archief Den Haag klappers 1597-1670


Everardus

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Voor allen die het nog nieten weten thuis online indexen ONA Den Haag te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

(ONA) Notarieel Archief Den Haag o.a. indexen.

Vaak heb ik gebruik gemaakt van de indexen ONA in de studiezaal van het GA Den Haag.

Vroeger in de jaren 70 van de vorige eeuw kon ik het origineel inzien, maar reeds lange tijd moeten bezoekers via een cassette op een reader de gegevens bekijken, wat niet altijd makkelijk ging.

De indexen zijn gescand van het origineel en nu te raadplegen via internet en het is zeer handig om thuis het voorbereidend werk te doen.

In de studiezaal van het GA Den Haag kan dan op film of op microfiche de akte bekeken worden.

Lees zeer goed de instructies door en noteer goed de inv. nrs. en overige belangrije details, zodat U niet opnieuw in de studiezaal de gegevens moet raadplegen of download wat U nodig hebt.

Ik vind het een zeer mooie aanwinst voor de vele genealogen en zeker als men op afstand van Den Haag woont. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

De link:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Veel onderzoek plezier.

Groet

Everardus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...