Auteur Topic: werkt PM?  (gelezen 407 keer)

Offline Maggy

• Lid
werkt PM?
« Gepost op: 22 mei 2010, 13:30 »
Ik wilde net reageren op het topic over afbeeldingen plaatsen in het beheerdersforum. Dat bleek niet mogelijk, er zat geen knop "reageer". Dus schreef ik een PM naar de plaatser van dat bericht, vulde ook onderwerp en gotcha in en klikte op verzenden. Vervolgens kreeg ik in beeld "0 berichten". Mijn postvak in en postvak uit waren beide leeg!? Ik krijg de indruk dat er een klein foutje in de software of instellingen van dit forum zit?

Offline Maggy

• Lid
Re:werkt PM?
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2010, 09:33 »
Ik heb inmiddels reactie ontvangen, dus kennelijk werkt PM wel. Toch vreemd dat ik mijn eigen verzonden berichten niet terug kan lezen.
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2010, 09:35 door Maggy »

Offline Ludmilla

• Senior Lid
  • Geslacht: Vrouw
    • mijn-genea
Re:werkt PM?
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2010, 01:47 »
Als je gaat naar je Profiel, in het linker vakje staan een aantal opties, onderste, daarin kun je het vakje aanklikken Sla standaard een Persoonlijk Bericht op in m'n postvak uit.
In het programma Aldfaer staan 60.000 personen, basis is de naam Van Santen en Van Zanten, er zijn diverse takken, hun aangetrouwden zijn ver uitgewerkt en daarmee de grootste verzameling van Nederland. Bijzonder zijn de Utrechtse Hoveniers geslachten. Promotie van de hobby staat bovenaan de lijst.