Beste Jacqueline,
Hartelijk dank voor deze vondst. Inderdaad vreemd dat de T in een F is veranderd. Ik heb nog even de geboorteakte nagekeken, maar er staat echt Teuna. De naam Feuna heb ik nog niet eerder gehoord. Nu kan ik me voorstellen dat met een zwierig handschrift de T voor een F wordt aangezien. Opmerkelijk dat het CBG geen persoonskaart had van W.C.T. van Sijn. Ik moet gaan uitzoeken of ze dat wel hebben van een W.C.F. van Sijn.
Misschien toeval, maar de locatie Amsterdam, de verpleging en familie mare dat ze directrice was geworden, de voornamen letter combinatie W.C.T. alsmede de niet veel voorkomende achternaam van Sijn, in combinatie met haar geboortejaar 1891 hetgeen ook aardig past in dit beeld, doet vermoeden dat het inderdaad om de zelfde persoon gaat.
Ludmilla, ook mijn dank voor de aanvullingen. Het filmpje was een beetje nostalgisch ook voor mij want ik heb de palmpasen padvinders vaak zien lopen in de 50'er jaren.
Beiden daarom mijn dank. Weer een stapje verder in de oplossing wat er met de tante van mijn moeder is gebeurd. Nadere informatie blijft altijd welkom.
Met vriendelijke groet,
Wim